Wednesday, August 26, 2009

HiLaNgkaN STreSsssS

video

cuber tonton video ni..sure bleh hilangkan stress..

Friday, August 14, 2009

Wow!! Award







Tengkiu Kangkung.. Coz susah payah hasilkan award ni... (Heheh! Baru nak pamer....)Ummmuahh!! Inilah award yang paling berharga dalam hidupku...Yeeehhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuu

Wednesday, August 12, 2009

Jalan-Jalan Makan Angin

pagi ahad.....

kak anne : syima..somi ko soh siap2...dia ajak gi chepor..

aku : hah??!

kak anne : dia ngah lepak ngan somi akak kat umah niii..

aku : oowww.. (ni mesti abih kedit nak tepon aku nihhh)

kak anne : somi ko soh akak tepon ko ajak gi chepor..akak pon ikot sama..pahtu dia pesan soh bawak sekali bihun yang ko masak pagi tadi

aku : yeke? oowhh ok... syima siap sekarang


kitorang mmg tak planning awal2....so.. selongkar jer la makanan yang ader kat umah memasing. kak anne sempat lg singgah tesco beli ayam golek wahahahah!!!
sampai chepor..orang tak berapa ramai..tak berapa sikit...chepor ni tempat air terjun... (karang korang terkial kial lak pikir amender lak chepor nih) aku biasa la..tak mandi kat situ (kontrol ayu) biar la somi n anak jer mandii..aku kameremen..kak anne pon sama ngan aku..kontrol ayu..somi ngan anak dia jer mandi..dah puas mandi..makan2..borak2..balikkkkkkkkkkkk


papa ngan muhammad syazwan


muhammad syazwan ngan uzma.. belakang tu kak anne..
nampak kaki sikit tu somi kak anne (mat parih)

;;